شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Sat 27 Jul 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۰۲:۵۳

توسعه پروژه های برون مرزی در حوزه تاسیسات دریایی

مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، گفت: صنعت دانش بنیان، پژوهش و بهره جویی از ظرفیت دانشمندان جوان در حوزه صنایع، در دستور کار این شرکت قرار داشته و با استفاده از این ظرفیت های بومی، حضوری فعال‌تر در پروژه های برون مرزی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حسین شیوا امروز در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت و در جریان امضای تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی بین شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی  با دانشگاه های صنعتی شریف و امیرکبیر از تشکیل کمیته راهبردی پژوهش و فناوری این شرکت خبر داد و گفت: این کمیته با همراهی دانشگاه های مختلف کشور از جمله دانشگاه شریف و امیرکبیر، استفاده از تکنولوژی های جدید و بومی و جذب نیروهای مستعد را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: جهش تولید که از اهداف کلان کشور به شمار می آید، باتکیه بر توان نیروی انسانی و  زیرساخت های کارآمد شرکت هایی همچون شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران تحقق خواهد یافت و اکنون باید با بومی سازی دانش و فناوری های جهانی، نقش تاثیرگذار خود را ایفا کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر و معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف، به نمایندگی از این دانشگاه ها، این تفاهم نامه را با شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی امضا کردند.



  کد خبر : 6432
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :