شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 26 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۱۸:۰۴

شناورهای فعال در هرمزگان باید کارت هویت دریابانی دریافت کنند

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده مرزبانی هرمزگان با اشاره به برنامه این فرماندهی به منظور ساماندهی وضعیت شناورهای فعال در آب‌های استان، گفت: دو هزار فروند شناور فعال در آب‌های استان باید کارت هویت ویژه دریابانی دریافت کنند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرزبانی، سرهنگ علی اصغر خرم‌روی با اعلام این خبر اظهار داشت: در 9 ماهه اول امسال برای بیش از پنج هزار فروند شناور در آب‌های هرمزگان کارت هویت و پلمپ مخصوص دریابانی صادر شده است. وی با بیان اینکه صدورت این کارت در جهت ارتقا امنیت دریانوردی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: حدود دو هزار شناور فعال در آب‌های هرمزگان باید برای دریافت کارت و پلمپ مخصوص دریابانی به پایگاه‌های این ارگان مراجعه کنند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان با تاکید بر توقیف شناورهای بدون این کارت‌های ویژه هویت و پلمپ دریابانی، گفت: مالکان شناورها باید علاوه بر این کارت‌ها، برگه‌های مخصوص تردد و دفترچه انتظامی را نیز تهیه کنند. سرهنگ خرم‌روی تصریح کرد: اجرای این طرح نقش به سزایی در کاهش سرقت شناورها و شناسایی موارد سرقتی دارد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل، هرمزگان دارای 13 شهرستان بوده و دارای شکلی طولی در مجاور ساحل خلیج فارس و دریای عمان است، این استان از دیرباز به عنوان دروازه ورود کالا به فلات مرکزی ایران شناخته می‌شود. هرمزگان دارای مرز آبی بیش از هزار و 500 کیلومتر و 14 جزیره در خلیج فارس است، این استان با استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان در شرق و بوشهر در غرب همجوار است.



  کد خبر : 5002
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :