جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 26 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۰۹:۴۸

شناور "مریم یک" در مسیر کیش چارک فعال شد

باشگاه خبری فراساحل: ظرفیت مسافری ناوگان دریایی کیش با پیوستن شناور "مریم یک" در مسیر چارک به کیش و بالعکس افزایش یافت. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، شناور "مریم یک" که دارای 315 نفر ظرفیت مسافر و 50 نات دریایی سرعت است با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش وجمعی از معاونان سازمان در مسیر کیش _ چارک وبالعکس آغاز به کار کرد. احمد علیپور از مالکان این شناور درخصوص ویژگی‌‌‌‌های شناور مریم یک گفت: این شناورمسافربری که ساخت کشور نروژ است به صورت کامل در بخش‌‌‌‌های موتور، سیستم خدمات ، صندلی‌‌‌‌ها، سیستم‌‌‌‌های رایانه ای، هشداردهنده‌‌‌‌ها و تجهیزات حفاظت و ایمنی دریایی در دبی نوسازی شده است و باتوجه به اینکه از قوه محرکه جت دراین شناور استفاده شده از نظرسرعت و کیفیت درمقایسه با شناورهای مشابه در سطح بالاتری قرار دارد.

وی افزود: این شناورقرار بود در مسیر دبی – کیش فعالیت کند که با توجه به اینکه دراین مسیر تقاضا زیاد نیست، مقررشد، شناور مریم یک صبح‌‌‌‌ها در مسیر چارک – کیش تردد کند و شب‌‌‌‌ها برای گشت دریایی مسافران مورد استفاده قرار گیرد. علیپو درادامه گفت: در شرایط کنونی سه شناور دیگر در مسیر کیش – چارک تردد می کنند که ویژگی‌‌‌‌ها و مشخصات آنها با این شناور متفاوت است و می توان گفت مشابه این شناور نه تنها در کیش بلکه در خلیج فارس موجود نیست . گفتنی است شناور مسافری مریم یک با 36 متر طول و 11 متر عرض در سال 1999 ساخته شده و در سال 2013 نوسازی و وارد ایران شده است با پیوستن این شناور به ناوگان حمل و نقل دریایی کیش تعداد کشتی‌‌‌‌های مسافری جزیره به 10 فروند شناور افزایش یافت.



  کد خبر : 4008
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :