باشگاه خبری فراساحل : نقش نیروی دریایی، یک نقش افتخارآفرین (نیروی دریایی در کلام رهبری)

باشگاه خبری فراساحل: شما پرسنل این ناو و شما پرسنل و مسئولان نیروی دریایی بدانیدکه امروز، در این صف پولادین پیوسته، در جایگاهی بسیار ممتاز قرار گرفته‌اید و نقش شما یک نقش افتخارآفرین و شرافتمندانه است. شماها نرفتید پنهان شوید، بلکه در جبهه مقدم با دشمن روبرو شدید و اکنون نیز روبرو هستید. قدر این را بدانید؛ زیرا، وقتی یک انسان باشرف فرصت یابد که از حقوق خانواده، پدر و مادر، خویشان و دوستانش دفاع کند، احساس افتخار می‌کند.جوانی که پدر خانواده و مادر او و برادرها و خواهرها و بچه‌های کوچک به نزد او میآیند و می‌گویند «داداش برو از حق ما دفاع کن»، اگر باغیرت باشد در آن خانه احساس افتخار می‌کند.


جوانان برومند نیروهای مسلح
امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همان جوانان برومندی هستند که این ملت به آن‌ها می‌گوید: از خانواده‌تان دفاع کنید؛ از برادران و خواهرانتان دفاع کنید؛ از میهن و خاکتان دفاع کنید و هر کس که باشرف است، این پیام را با افتخار می‌گیرد و از آن استقبال می‌کند و جانش را هم برای آن با افتخار نثار می‌کند. ارتش و سپاه و بسیج و هرکس که در این راه لباس رزم می‌پوشد و زرهی از ایمان بر تن می‌کند یکسانند؛ هرکس که بهتر و بیشتر و با اخلاص‌تر حرکت می‌کند، با ارزش‌تر ، با شرف‌تر و بزرگوارتر است. با هم باشید، دست در دست هم بگذارید، به یکدیگر کمک کنید؛ از هم پشتیبانی کنید متحد و یکپارچه باشید و همگی وظایفتان را خوب انجام دهید؛ حتی آن کس که یک پیچ را می‌خواهد بپیچد، آن را محکم بپیچد؛ آن کس که می‌خواهد گلوله‌ای را شلیک کند، آن را دقیق شلیک کند؛ آن کس که می‌خواهد یک تصمیم بگیرد یا فرمان دهد، سنجیده تصمیم بگیرد یا فرمان دهد. هر کس کاری را که به عهده دارد درست انجام دهد.


درست انجام دهید و در نهایت، به خدا توکل کنید، زیرا خداوند با شماست. آری، خدا با ماست و نزدیک هشت سال است که ما داریم با تکیه بر قدرت خدا، در مقابل چشمان حیرت ‌زده و متعجب دشمنان، با سربلندی می‌جنگیم و به فضل پروردگار، با شکست دادن متجاوز، به دشمنانمان خون دل خواهیم خوراند.


ما امروز میهمان شما بودیم و  خیلی هم خوب بود و خوش گذشت و سرکار ناخدا کاشانی برادر خوبمان و پرسنل مسئول و بالا دئر همه رتبه‌ها، کارهایشان را خوب انجام دادند.


نیروی دریایی زنده است
ان‌شاءالله این مانور مایه سربلندی ارتش جمهوری اسلامی و نیروی دریایی جمهوری اسلامی و نیز سربلندی‌ ملت‌مان خواهد بود. مانور را قوی و خوب ادامه دهید و به پایان مطلوب برسانیدو به دشمن نشان دهید که برخلاف تصور آن‌ها که خیال می کردند توانسته اند به نیروی دریایی ضربه بزنند، نیروی دریایی زنده است و ما زنده‌ایم و ان‌شاءالله دشمن را وادار به تسلیم و شکست و عجز خواهیم کرد.



  کد خبر : 949
  منبع: «کتاب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی راهبردی»
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۵:۲۳:۳۹