چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 23 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۳۸:۳۹

آماده‌سازی کیف پول الکترونیک برای مشتریان کانتینری

باشگاه خبری فراساحل: مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی از آماده سازی کیف پول الکترونیکی در سامانه کنترل عملیات کانتینری (CCS) خبر داد و اعلام کرد: امکان بهره برداری از کیف پول الکترونیکی به منظور استفاده مشتریان کانتینری به زودی فراهم می‌شود؛ این امر ضمن افزایش عملیات کانتینری سبب تسریع خدمات به خطوط و نمایندگان کشتیرانی و صاحبان کالاهای کانتینری می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، روانبخش بهزادیان؛ در رابطه با آماده سازی کیف پول الکترونیکی در سامانه  CCS،‌ اظهار داشت: در راستای افزایش رضایت مشتریان و سرعت بخشیدن به عملیات کانتینری در بنادر و با توجه به مشکلات روش‌های غیرمستقیم پرداخت صورت حساب، سازمان بنادر و دریانوردی تصمیم به راه‌اندازی کیف پول الکترونیکی کرد. وی به اهداف راه اندازی کیف پول الکترونیکی در سامانه CCS اشاره کرد و افزود: تسریع در ارائه خدمات اسنادی ‌چون تفکیک و تجمیع قبوض انبار، اصلاحیه مانیفست، حکم ترانشیپ و صورت حساب اسنادی هم‌چون صورت حساب THCبه صورت اعتباری برای خطوط و نمایندگان کشتیرانی و صاحبان کالا در سامانه کنترل عملیات کانتینری (CCS)، از جمله اهداف اصلی راه اندازی کیف پول الکترونیکی است.

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه مشتریان امور کانتینری می‌توانند مبالغ دلخواه را در کیف پول الکترونیکی خود و از طریق سامانه یاد شده واریز کنند، عنوان کرد: سامانه به صورت اتوماتیک و پس از ارائه خدمات، مبالغ لازم را از کیف پول الکترونیکی آنها برداشت خواهد کرد و به این ترتیب ارائه خدمات به مشتریان به صورت اعتباری و بدون وقفه انجام می‌شود. بهزادیان خاطرنشان کرد: وصول دقیق و سریع‌تر تمامی صورت‌ حساب‌های خدمات اسنادی، کاهش زمان ارائه خدمات اسنادی به مشتریان امور کانتینری شامل خطوط و نمایندگان کشتیرانی و صاحبان کالای کانتینری و همچنین افزایش میزان رضایت آنها و نیز  الکترونیکی کردن ارائه خدمات در راستای توسعه دولت الکترونیک از مهم‌ترین دلایل راه اندازی کیف پول الکترونیکی در سامانه CCS است. وی گفت: امکان بهره برداری از کیف پول الکترونیکی به منظور استفاده مشتریان کانتینری به زودی و پس از انجام هماهنگی لازم فراهم می‌شود.



  کد خبر : 6404
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :