جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thu 28 Mar 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۳۷:۵۲

معاون هماهنگ‌کننده ارتش:
عزم جدی در تامین چرخه تجهیزات مورد نیاز در عرصه دریا

باشگاه خبری فراساحل: معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در تامین چرخه تجهیزات مورد نیاز در عرصه دریا، پیشرفته ترین امکانات را پای کار آورده ایم و می توانیم با این امکانات بهترین نوع ماموریت را در عرصه دریا داشته باشیم. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ایسنا، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای فنی و تخصصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این نمایشگاه به صورت دائمی برقرار است و از همه اساتید، دانشجویان و اقشار مختلف که علاقه مند به دیدن پیشرفت های ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی هستند دعوت می کنیم که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از امروز تا پایان سال بازدید کنند. وی افزود: تا پیش از ٧ آذر ٥٩ همه تصور می کردند نیروی دریایی ارتش توانایی خود را از دست داده است، اما به همت عزیزان تجهیزات آماده شد و در دریا مسلط شدیم.

دریادار سیاری ادامه داد: پس از آن هم با وجود دشمنی ها در سال ٨٢ ناو موشک انداز پیکان را ساختیم، در سال ٨٥ ناو جوشن را ساختیم، در سال ٨٨ درفش و جماران را ساختیم و هفته گذشته نیز ناوشکن پیشرفته سهند به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق شد و در آینده نزدیک نیز ناو دنیا و زیردریایی فاتح الحاق می‌شوند. معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه علیرغم فشارهای دشمن برای ناتوان قلمداد کردن ما در موضوع یگان های شناور، سامانه ها و تجهیزات ساخته شده و نوسازی ها انجام شده است و امروز به جایی رسیده ایم که می‌توانیم تجهیزات‌مان را به روز کنیم، تاکید کرد: اعلام می کنیم که در تامین چرخه تجهیزات مور نیاز در عرصه دریا، پیشرفته ترین امکانات را پای کار آورده ایم و می توانیم با این امکانات بهترین نوع ماموریت را در عرصه دریا داشته باشیم.



  کد خبر : 6144
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :