باشگاه خبری فراساحل : امضای تفاهم نامه همکاری بانک تجارت با شرکت کشتیرانی (سرخط اخبار)

باشگاه خبری فراساحل: بانک تجارت و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی به منظور افزایش، توسعه و ارایه خدمات داخلی و بین المللی بانکی، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت‌، این تفاهم نامه با موضوع ارائه تسهیلات و خدمات بانکی ریالی و ارزی و بین المللی، روز سه شنبه پانزدهم اسفند ماه در مراسمی به امضای رضا دولت آبادی مدیرعامل این بانک و محمد سعیدی مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در برج آسمان رسید. دولت آبادی، مدیرعامل بانک تجارت با ابراز خرسندی از امضای تفاهم نامه با شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی گفت : بانک تجارت سالهاست که تفاهم نامه‌‌های مختلفی با شرکت کشتیرانی به امضا رسانده و همواره روابط بسیار مناسبی در ارایه خدمات مختلف بانکی با این مجموعه داشته و امروز هم مصمم هستیم این همکاری‌‌ها گسترش یابد.

وی با اشاره به گستردگی شبکه شعب و کارگزاری‌‌های بانک تجارت افزود: این بانک در حال حاضر در گشایش اعتبارات اسنادی ریالی‌، ارزی و مشارکت درطرح‌‌های زیر بنایی جایگاه ویژه ای در سیستم بانکی کشور دارد و با توجه به امکانات و ظرفیت‌‌های موجود داخلی و خارجی در زمینه صدور ضمانت نامه و تامین مالی در بخش‌‌های مختلف آمادگی داریم تا فصل جدیدی را در همکاری‌‌های آتی بانک تجارت و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران رقم بزنیم . محمد سعیدی مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی نیز با یادآوری این مطلب که همواره از تعامل با بانک تجارت احساس رضایت می‌کند‌، گفت: در طی سالهای گذشته همکاری عمیق و ارزشمندی با بانک تجارت وجود داشته که تجربه موفقیت آمیزی برای طرفین بوده است.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی با تمجید از عملکرد بانک تجارت به عنوان یک بانک کاملا حرفه ای و باکیفیت افزود:بدون هیچ اغراقی باید اذعان کنم مجموعه بانک تجارت کاملا روزآمد‌، پیشرو و آشنا به مسائل بانکداری بین المللی و البته دارای پرسنلی حرفه ای و با تجربه است و بازوی قدرتمند مالی برای شرکت کشتیرانی در عرصه‌‌های مختلف محسوب می‌شود . گفتنی است بانک تجارت و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال‌‌های اخیر علاوه بر همکاری‌‌های مختلفی که در قالب تفاهم نامه‌‌های فیمابین انجام داده اند، در پروژه ساخت و گسترش مجموعه فرهنگی ورزشی شیان و ارایه تسهیلات به کارکنان این شرکت با یکدیگر مشارکت داشتند.



  کد خبر : 5173
 
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۰۴:۲۸