باشگاه خبری فراساحل : مراسم بزرگداشت جانباختگان گیلانی حادثه نفتکش سانچی (حوادث دریایی)

باشگاه خبری فراساحل: فرماندار بندر انزلی با بیان این که ۴ نفر از پرسنل جانباخته نفتکش سانچی اهل شهرستان انزلی بوده‌اند گفت: مراسم بزرگداشت جانباختگان این حادثه در مصلای شهرستان بندرانزلی برگزار می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل میرشمس مومنی‌زاده اظهار داشت: مراسم بزرگداشتی با حضور خانواده‌‌‌‌‌‌‌های جانباختگان حادثه نفتکش سانچی و مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی و دیگر دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم، در مصلای شهرستان بندرانزلی برگزار می‌شود. فرماندار شهرستان انزلی در مورد حادثه دیدگان نفتکش سانچی تصریح کرد: در جمع جان باختگان حادثه نفتکش ایرانی که به طرز دلخراشی جان خود را در این حادثه از دست داده اند تعداد 4 نفر اهل شهرستان بندر انزلی بوده‌اند.

وی در مورد 4 نفر پرسنل اهل این شهرستان ابراز داشت: علی حیدری کهن، سید جواد حیدری، علیرضا نجفی‌فر و امید ضیایی از شهرستان انزلی بوده‌اند که 2 نفر از آن‌ها اهل غازیان و 2 نفر نیز اهل شهر بندرانزلی هستند. نماینده عالی دولت در شهرستان بندرانزلی اظهار داشت: مردم شهرستان بندر انزلی از همان ساعات اولیه انتشار خبر به‌خوبی با خانواده‌های این جانباختگان که در اصل مجاهدان عرصه اقتصادی کشور بوده‌اند ابراز همدردی کردند. وی خاطرنشان کرد: مردم به‌صورت خودجوش جهت برگزاری مراسم همدردی اعلام آمادگی کرده بودند که فرمانداری شهرستان بندر انزلی در جهت کمک و تسهیل در امور اقدام به هماهنگی، ساماندهی و برگزاری این مراسم کرد.

مومنی زاده ابراز داشت: این مراسم با حضور جمع کثیری از شهروندان بندرانزلی و با سخنرانی فرماندار، مدیرکل بنادر و دریانوردی و امام جمعه شهرستان در یکی از سالن‌‌‌‌‌‌‌های اداره کل بنادر و دریانوردی انزلی برگزار شد. نماینده عالی دولت در شهرستان بندر انزلی افزود: جهت بررسی وضعیت و مسائل مربوط به جانباختگان حادثه و خانواده‌‌‌‌‌‌‌هایشان جلسه ای نیز با حضور مسئولان ذیربط شهرستان بندر انزلی و مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی برگزار می‌شود.



  کد خبر : 5029
 
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۳۹:۳۵