باشگاه خبری فراساحل : فراخوان هجدهمین کنگره ملی خوردگی اعلام شد (سرخط اخبار)

باشگاه خبری فراساحل: انجمن خوردگی ایران هجدهمین کنگره ملی خوردگی را در بهمن‌‌ماه با حضور متخصصان دانش خوردگی برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل هجدهمین کنگره ملی خوردگی  به منظور افزایش توان و دانش پژوهشگران و صنعتگران کشور و ایجاد محیطی مناسب برای برقراری ارتباطات علمی و تبادل افکار، از سوم تا پنجم بهمن‌‌ماه امسال در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. انجمن خوردگی ایران هر سال با همکاری دانشگاه‌ها، مؤسسات، مراکز تحقیقاتی کشور و صنایع مرتبط، کنگره‌های ملی و جهانی خوردگی را برگزار می‌کند که در آن مباحث، مشکلات و معضلات کشور در مورد خوردگی، با ارائه مقالات، سخنرانی‌ها، کارگاه‌های آموزشی، میزگردهای علمی، نمایشگاه تخصصی و... به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود.

در این فراخوان محورهای خوردگی در دمای بالا، فناوری نانو و مواد پیشرفته، خوردگی میکروبی و بیو‌مواد، خوردگی در سامانه آب و فاضلاب، خوردگی در صنایع و تاسیسات دریایی، خوردگی در صنایع نظامی و تجهیزات، خوردگی در زیرساخت‌های حمـل و نقـل، روش‌های جلوگیری از خوردگی، ارزیابی هزینه‌های مستقیم و غیر‌مستقیم خوردگی، خوردگی در صنایع نیروگاهـی و تأسیسات هستـه‌ای، مدیریت خوردگـی در صنایع نفت و گـاز و پتروشیمـی، روش‌های نوین پایش و کنترل خوردگی در واحدهای عملیاتی برای هجدهمین کنگره ملی خوردگی عنوان شده است. انتخاب مواد و کنترل خوردگی در تأسیسات بالا دستی تولید نفت و گاز، مدیریت خوردگی در صنایع نفت و گاز، انتخاب و کاربرد مواد بازدارنده در صنایع استخراج، تولید و انتقال نفت و گاز و ارزیابی سیستم‌های حفاظت کاتدی نیز محورهای کارگاه‌های آموزشی است.


در این فراخوان آمده است: از تمامی فعالان این حوزه دعوت می‌شود با حضور و توصیه‌های سازنده خود که دغدغه پدیده مخرب خوردگی را دارند در این راه ما را یاری کنند. مقالات برتر کنگره در مجله علمی پژوهشی علوم و مهندسی خوردگی چاپ خواهد شد.



  کد خبر : 5004
 
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۴۷:۰۳