باشگاه خبری فراساحل : تکنولوژی هوشمند سازی در بزرگترین کشتی سازی دنیا (معرفی شرکت‌)

باشگاه خبری فراساحل: کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی HHI راه حل یکپارچه کشتی هوشمند ISSS را راه اندازی کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، بزرگترین کشتی سازی دنیا- صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی HHI- راه حل کشتی هوشمند یکپارچه ISSS را توسعه داده است، تکنولوژی ICT  ‌‌‌‌‌می‌تواند هدف ناوبری قابل اعتماد و اقتصادی و همچنین مدیریت کشتی‌ها را تحقق بخشد.  این گزارش ادامه داد: ISSS روش‌های ناوبری که بسته به سطح مهارت و تجارب هدایتگرها متغیر هستند را استاندارد سازی ‌‌‌‌‌می‌کند، علاوه بر این، اطلاعات در زمان واقعی در مورد ناوبر را جمع آوری و تحلیل ‌‌‌‌‌می‌کند , از این رو، در افزایش کارآمدی و امنیت کشتی نقش مهمی را بر عهده دارد.

انتظار ‌‌‌‌‌می‌رود این تکنولوژی که در نوع خود در صنعت کشتیرانی کانتینری بی نظیر است،هزینه عملیات سالانه را تا شش درصد کاهش دهد. این گزارش ادامه داد: HHI تکنولوژی کشتی هوشمند را برای نخستین بار در سال 2011 در جهان گسترش داد و سیستم مذکور را برای حدود سه هزار فروند کشتی به کار برده است. با پشتیبابی تکنولوژی INTEGRICT - سیستم مدیریت انرژی هوشمند الکتریکی هیوندایی-ISSS یک میزان وسیعی از اطلاعات کشتی را برای اپراتورها شامل; مسیرهای ناوبری بهینه و سرعت ناوبری همراه با وضعیت شیب منحنی جلو و عقب بدنه کشتی که مقاومت کشتی را در سفر دریایی کاهش ‌‌‌‌‌می‌دهد، فراهم ‌‌‌‌‌می‌کند.

راه حل مذکور از طریق جمع آوری و تحلیل داده‌های انرژی و مانیتورینگ وضعیت موتورها و پروانه‌های کشتی، به کشتی‌ها اجازه مدیریت کارآمدتر و امن تر را خواهند داد. افزون بر این، راه حل ICT با نصب بر روی شناورهای PCTC به ظرفیت شش هزار و 500 و حمل کننده غول پیکر سنگ معدن به ظرفیت 250 هزار DWT ، تست‌های میدانی را تکمیل کرده است. بر طبق نظر گروه تحقیقی کلارکسونز لندن، شش هزار و 500 فروند کشتی در سراسر جهان برای پنج سال آینده سفارش داده ‌‌‌‌‌می‌شوند. "Luis Benito "مدیر ابتکارت، استراتژی و تحقیق دریایی وفراساحل لویدزریجستر گفت: با در نظر گرفتن اینکه کشتی سازی کره سهم قابل توجهی از ساخت کشتی در جهان را به خود اختصاص داده، پیش بینی ‌‌‌‌‌می‌شود ISSS بر روی تقریبا 700 فروند کشتی نصب خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبری فراساحل، کشتی سازی هیوندایی و شرکت ملی کشتیرانی عربستان سعودی (بحری) نیز در ماه می سال جاری میلادی تفاهم نامه ای را برای همکاری در بخش کشتی هوشمند امضا کردند.



  کد خبر : 4081
 
شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۳۵:۲۲