باشگاه خبری فراساحل : دانشگاه علمی- کاربردی گناوه دریایی‌ می‎شود (سرخط اخبار)

باشگاه خبری فراساحل: رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی گناوه گفت: راه‌اندازی رشته‌های مرتبط با دریانوردی نظیر ناوبری، مهندسی دریا، مهندسی عرشه و... را در دستور کار داریم. رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی گناوه با اشاره به اینکه رشته‌های مرتبط با دریانوردی نظیر ناوبری، مهندسی دریا، مهندسی عرشه و... را در دستور کار داریم، گفت: علاوه بر آن رشته‌های مرتبط با گردشگری را نیز در این دانشگاه دائر کنیم. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، رضا خدری با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی گناوه در سال 1387 در گناوه تأسیس شد، به خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال پذیرش و جذب رشته‌هایی هستیم که با موقعیت شغلی منطقه تناسب داشته باشند.


وی با بیان اینکه این دانشگاه تاکنون موفق شده چهار هزار فارغ‌التحصیل در رشته‌های مختلف داشته باشد، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی این دانشگاه کاربردی کردن آموزش در رشته‌های تحصیلی است به همین منظور دانشگاه علمی ـ کاربردی گناوه تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا رشته‌هایی را که مورد نیاز منطقه و استان هست راه‌اندازی کند. وی افزود: بنابراین از آنجایی که گناوه شهری با پتانسیل‌های بندری، دریانوردی و گردشگری است، در نظر داریم رشته‌های مرتبط با اشتغال جوانان منطقه و کاربردی کردن این رشته‌ها و بومی‌سازی آن‌ها اقدام کنیم.


رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی گناوه تصریح کرد: علاوه بر اینکه راه‌اندازی رشته‌های مرتبط با دریانوردی نظیر ناوبری، مهندسی دریا، مهندسی عرشه و... را در دستور کار داریم، تصمیم گرفته‎ایم رشته‌های مرتبط با گردشگری را در این دانشگاه دایر کنیم. وی گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه بدون کنکور و بر اساس معدل دیپلم برای مقطع کاردانی و فوق‌دیپلم (برای مقطع کارشناسی) است. خدری افزود: این دانشگاه تسهیلاتی مانند وام شهریه، تقسیط شهریه و تخفیفات شهریه طبق مقررات برای دانشجویان در نظر گرفته است همچنین تحصیل فرزندان شاهد و ایثارگر بر اساس بخشنامه ابلاغی رایگان است.



  کد خبر : 2237
 
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۵۸:۳۸