باشگاه خبری فراساحل : پمپ‌های رفت و برگشت مجتمع گاز پارس جنوبی بازسازی شد (ما می‌توانیم)

باشگاه خبری فراساحل: پمپ‌های رفت و برگشتی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با سیاست اقتصاد مقاومتی تعمیر و بازسازی شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، رئیس کارگاه مرکزی تعمیرات و ساخت قطعات مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، بومی‌سازی تجهیزات و قطعات با بهره‌گیری از منابع و ظرفیتهای علمی، پژوهشی و تولیدی، عملیات تعمیر و راه‌اندازی دو پمپ رفت و برگشتی پالایشگاه ال ان جی جزیره‌ سیری در دستور کار مجتمع قرار گرفت و با موفقیت انجام شد.

عباس صیادی افزود: کارشناسان کارگاه تعمیر پمپ و کمپرسور مرکزی مجتمع با اعزام به جزیره سیری و پس از ١٥ روز یکی از پمپ‌ها را تعمیر و بازسازی کردند. وی ادامه داد: با توجه به کارکرد رضایت بخش پمپ اول و کمبود امکانات تعمیر و بازسازی در این پالایشگاه، پمپ دوم به دلیل توان فنی کارشناسان و امکانات سخت افزاری کارگاه مرکزی مجتمع به این مکان انتقال و مورد تعمیر قرار گرفت.


رئیس کارگاه مرکزی تعمیرات و ساخت قطعات مجتمع تصریح کرد: تمام مراحل تعمیر و بازسازی این پمپ شامل اصلاح پلانجر، دسته‌ شاتون، میل‌لنگ، شیرهای ورودی و خروجی، در مدت زمان دو هزار و ٥٠٠ نفر_ساعت کار با همت و تلاش متخصصان و کارشناسان توانمند کارگاه مرکزی و با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی انجام شد.



  کد خبر : 1556
 
سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۶:۱۴