جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Fri 19 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۳:۳۲

تأمین حداکثری امنیت دریایی کشور و خطوط کشتیرانی

باشگاه خبری فراساحل: در نشست مشترک فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر همکاری این دو مجموعه در راستای تامین حداکثری امنیت دریایی کشور و نیز اعتلای فعالیت‌ها در حوزه دریایی و به ویژه خطوط کشتیرانی تاکید شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، دریادار شهرام ایرانی؛ فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست با علی‌اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و  سایر اعضای هیأت عامل این سازمان، ضمن تبریک انتصاب شایسته مدیرعامل جدید سازمان بنادر و دریانوردی، اظهار کرد: آقای صفایی؛ از سوابق و تجربه بسیار خوبی در حوزه مدیریتی و اجرایی و به ویژه حوزه دریایی برخوردار است و این انتصاب؛ فرصتی شکوه‌آفرین در جهت اجرای سند جامع دریایی کشور، یاری رساندن به بالندگی میهن عزیز و صیانت پایدار از منافع ملی خواهد بود. وی با اشاره به اینکه امیدوار هستیم شاهد توفیق روزافزون و استمرار پشتیبانی‌های اثربخش و همه‌جانبه سازمان بنادر و دریانوردی از نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره تصدی جدید باشیم، گفت: بی شک نیازمند ارتقاء و اتخاذ تمهیدات دریامحور با همکاری، همیاری و هم افزایی آحاد ارگان‌های دریایی کشور هستیم. در این نشست همچنین علی اکبر صفایی؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اقدامات موثر نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت دریایی کشور و خطوط کشتیرانی، عنوان کرد: کارنامه درخشان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ همواره ستودنی و افتخار کشور بوده است.

آمادگی کامل سازمان بنادر برای همکاری با نیروی دریایی ارتش

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه‌ داد: سازمان بنادر و دریانوردی از آمادگی کامل به منظور همکاری با نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و به طور حتم همانند سالیان گذشته در این راستا به طور ویژه و مطلوب اقدام خواهد کرد تا شاهد ارتقا و اعتلای هرچه بیشتر و بهتر فعالیت‌ها در حوزه دریایی باشیم.



  کد خبر : 6401
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :