جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Fri 29 Mar 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۴:۱۱

اکوادور از اوپک خارج می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ایرنا، خبرگزاری فرانسه سه‌شنبه شب گزارش داد که وزارت انرژی و منابع طبیعی تجدیدناپذیر اکوادور در بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت اکوادور تصمیم گرفته است که تا اول ژانویه 2020 به عضویت خود در سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) پایان دهد.
اکوادور یکی از کوچک‌ترین کشورها در این سازمان 14 عضوی است که با چالش‌هایی برای رشد تولید نفت خود مواجه است. این کشور در طول سال گذشته توانست روزانه 530 هزار بشکه نفت تولید کند.
بیانیه وزارت انرژی اکوادور افزود: این تصمیم ریشه در مسائل و چالش‌های داخلی و در ارتباط با ثبات مالی دارد و این کشور همچنان از همه تلاش‌ها برای باثبات کردن بازار نفت جهانی حمایت می‌کند.
به گزارش تارنمای خبری بلومبرگ، «کارلوس پرز» وزیر انرژی اکوادور پیشتر اعلام کرده بود که کشورش به رغم توافقی که در اوپک برای کاهش تولید نفت به دست آمد، سیاست افزایش تولید را ادامه می‌دهد.
"رافائل کوررا" رئیس جمهوری پیشین اکوادور عضویت این کشور در اوپک را 15 سال پس از تعلیق آن، در سال 2007 از سر گرفت. اما تحلیلگران نفتی از مشارکت اکوادور در اوپک به دلیل ناچیز بودن تاثیر میزان تولید نفت این کشور در بازار جهانی انتقاد کردند.
"لنین مورنو" رئیس جمهوری کنون اکوادور تلاش دارد سیاست‌های اقتصادی کوررا را پس بزند.



  کد خبر : 6312
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :