پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thu 18 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۱۹:۳۳

تا پيش از نوروز ٩٨؛
بهره برداری رسمی از فازهای 13 و 22، 23 و 24 پارس جنوبی

باشگاه خبری فراساحل: معاون امور توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران در بازدید از فازهای 13 و 22 تا 24 پارس جنوبی گفت: انتظار می‌رود این فازها تا پیش از تعطیلات نوروز سال ٩٨ به بهره برداری رسمی برسند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، رضا دهقان، به همراه محمد مشکین فام مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با حضور در سایت دو پارس جنوبی از پالایشگاه فازهای 13، 14 و 22 تا 24 بازدید کرد. وی پیشرفت هرکدام از طرح‌‌های توسعه فازهای 13 و 22 تا 24 پارس جنوبی را حدود 94 درصد اعلام کرد و با اشاره به عملیاتی شدن سکوها و آمادگی کامل ردیف‌‌های شیرین سازی و واحدهای جانبی پالایشگاه‌‌های این دو طرح گفت: با توجه به مراحل پایانی توسعه، انتظار می‌رود این فازها تا پیش از تعطیلات نوروز سال ٩٨ به بهره برداری رسمی برسند.

معاون امور توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به تحقق تولید یک میلیارد فوت مکعب گاز از بخش سکوهای دریایی فاز 14 گفت: پیشرفت کلی این طرح حدود 70 درصد است و مطابق برنامه موجود اولین ردیف پالایشگاهی در زمستان سال 98 وارد مدار می‌شود. دهقان به تکمیل کل طرح توسعه فاز 14 در سال 99 و بسته شدن پرونده توسعه فازهای پارس جنوبی به استثنای فاز 11 اشاره کرد و گفت: کار بر روی فاز 11 ادامه دارد و بزودی شاهد خبرهای جديدي درباره این طرح خواهیم بود.



  کد خبر : 6299
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :