جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Fri 29 Mar 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۱۴:۵۸

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس اعلام کرد:
توسعه فاز 14 و میدان‌های فرزاد و کیش؛ اولویت نفت و گاز پارس

باشگاه خبری فراساحل: مديرعامل شركت نفت و گاز پارس با تشريح اولويت‌های كاري اين شركت در سال ٩٨ گفت: فاز 14 پارس جنوبی، میدان‌های گازی فرزاد و کیش و طرح نگهداشت توليد در اولویت‌های توسعه و اجرا قرار دارد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، محمد مشکین فام اظهار كرد: با توجه به مراحل پایانی کار توسعه فازهای 13 و 22 تا 24 و بهره برداری از این فازها در سال جاری، تمرکز بر توسعه فاز 14 اولویت نخست کارفرما در پارس جنوبی است. وی با اشاره اینکه طرح‌های توسعه این شرکت در سال آینده به طور جدی پیگیری می‌شود، گفت: فاز 14 آخرین طرح در حال توسعه پارس جنوبی است که فعالیت‌های باقیمانده بخش دریا و مجتمع پالایشگاهی آن در اولویت اول اجرایی سال 98 قرار دارد.

مشکین فام به دیگر اولویت‌های کاری شرکت نفت و گاز پارس در سایر میادین مشترک و غیر مشترک اشاره کرد و افزود: توسعه میدان گازی کیش، تعيین تکلیف وضعیت میدان گازی فرزاد، فاز ١١ پارس جنوبی، طرح تقویت فشار و نگهداشت تولید از دیگربرنامه‌هایی است که به طور جدی به آن‌ها پرداخته خواهد شد. مديرعامل شركت نفت و گاز پارس با بیان اینکه وزارت نفت برای سال جاری برنامه تولید 3 میلیارد فوت مکعب گاز از فازهای 13، 14 و 22 تا 24 ترسیم کرده بود، اظهار کرد: فاز 14 از ماه‌های گذشته با تولید یک میلیارد فوت مکعب گاز عملیاتی شده و همچنین در هرکدام از فازهای 13 و 22 تا 24، که هم اکنون با نیمی از این ظرفیت درحال بهره برداری هستند، تا پایان امسال یک میلیارد فوت مکعب گاز تولید شده و به این ترتیب با تولید 3 میلیارد فوت مکعب گاز از طرح‌هاي ياد شده، اين برنامه محقق می‌شود.



  کد خبر : 6298
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :