پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thu 28 Mar 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۰۵:۳۵

سفر وزیراقتصاد به چابهار و امیدهای تازه برای حل مشکلات تولید

باشگاه خبری فراساحل: سفر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به چابهار، امیدهای تازه ای را برای حل مشکلات و موانع تولید، رکود اقتصادی و تعطیلی 600 غرفه منطقه آزاد و معافیت‌های مالیاتی و گمرکی ایجاد کرده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ایرنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه هیاتی متشکل از پنج معاون وزیر و استاندار سیستان و بلوچستان روز جمعه وارد فرودگاه کنارک شد و مورد استقبال مرتضی بانک مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و جمعی از مسئولان چابهار قرار گرفت. دژپسند در سفر یک روزه خود به چابهار از شهرک پتروشیمی مکران، کارخانه فولاد، ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی بندر و منطقه آزاد چابهار بازدید و طرح توربافی ماهوربافان منطقه آزاد را افتتاح کرد. بازدید از ظرفیت‌های تجاری و ترانزیتی بندرشهید بهشتی و کلانتری و شرکت در نشستی با حضور فعالان اقتصادی منطقه آزاد چابهار مسائل و مشکلات حوزه تولید و اشتغال را بررسی و در نشست دیگری با عنوان هم اندیشی با حضور استاندار و مدیران عامل مناطق آزاد کشور شرکت کرد.

حمایت از تولید وسرمایه گذاران از اولویت‌های دولت است
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: حمایت از تولید و سرمایه گذاران از اولویت‌های دولت است و همیشه رئیس جمهوری بر حمایت همه جانبه از تولید تاکید ویزه ای دارند. فرهاد دژپسند در نشست با فعالان اقتصادی در منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: مسائل و مشکلات در حوزه‌های مختلف بررسی و تصمیم گیری لازم انجام خواهد شد. وی بیان کرد: رئیس جمهوری بارها در نشست هیات دولت تاکید زیادی بر حل مشکلات اقتصادی کرده و در واقع دغدغه دکتر روحانی این است که هیچ وقت تولید و اشتغال در کشور آسیب نبیند. عضو کابینه دوازدهم بر حل مشکلات و همکاری مردم و مسئولان تاکید کرد و افزود: بخش خصوصی با سرمایه خود زحمت می‌کشند و برای کشور اشتغال ایجاد می‌کنند. وی ادامه داد: موظف به پیگیری مسائل و مشکلات سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی هستیم. دژپسند تصریح کرد: وضعیت فعلی کشور حاصل بی نظمی و بی تعهدی دولتمردان آمریکاست که به هیچ اصولی پایبند نیستند. وی بیان کرد: کسب و کار برخی از فعالان اقتصادی به خاطر تصمیمات برخی مسئولان با مشکل مواجه شده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با ابراز خوشحالی از حضور در چابهار و پیگیری مسائل و مشکلات مردم در نخستین روز از دهه فجر اظهار داشت: باید جایگاه ایران در سهم بین الملل افزایش پیدا کند تا بتوانیم با دیگران رقابت کنیم.  فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در این نشست مسائل، مشکلات و موانع تولید را مطرح و خواستار پیگیری مشکلات در مرکز کشور و به نتیجه رسیدن آنها شدند. همچنین در این نشست بر حل مشکلات کارخانه فرآوری برنج، تعطیلی برخی از تولیدی‌ها، اختصاص ارز دولتی به واردات برخی کالاها نظیر برنج، ممنوعیت ورود برخی کالاها، واردات مواد اولیه، کالاهای مسافری و حل مسائل گمرکی و معافیت‌های مالیاتی در منطقه آزاد چابهار تاکید کردند.



  کد خبر : 6284
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :