پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 25 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۴۸:۳۷

تندیس بلورین جایزه سرآمدی به ۱۰ شرکت برتر تقدیم شد

باشگاه خبری فراساحل: ۱۰ شرکت نفتی تندیس بلورین نخستین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت را دریافت کردند‌. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، شرکت‌های گاز استان اصفهان و مازندران، شرکت‌های پتروشیمی‌ رازی، فجر، پارس، شیراز، مبین، شرکت پالایش نفت بندرعباس، شرکت پالایش گاز هاشمی نژاد و شرکت نفت و گاز پارس این تندیس بلورین را دریافت کردند. بیژن زنگنه، وزیر نفت در نخستین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت، در این باره گفت: سرآمدی و بهبود مستمر یک اصل و راهکار کلان و حاکم بر همه برنامه است. در این راه ما به‌دنبال کار نمایشی نیستیم.

در همین حال، حبیب‌الله بیطرف، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری در این همایش با اشاره به عملکرد شورای سیاست‌گذاری جایزه سرآمدی و بهبود مستمر مدیریت صنعت نفت در یک سال گذشته گفت: در نظام‌نامه جایزه سرآمدی وزارت نفت، وزیر محترم به‌عنوان رئیس جایزه، شورای سیاست‌گذاری مرکب از ۶ نفر از معاونان وزیر نفت و دبیرخانه جایزه در سطح وزارت نفت و همچنین چهار شورای هماهنگی جایزه در چهار شرکت اصلی با ریاست مدیران عامل شرکت‌های اصلی و دبیر جایزه شرکت، در سطح شرکت‌های اصلی و همچنین مجموعه ارزیابان ذی‌صلاح، ارکان جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت را تشکیل‌ می‌دهند.

وی افزود: شورای سیاستگذاری جایزه وظیفه سیاستگذاری و نظارت عالی بر فرآیند برگزاری و چگونگی انجام مراحل مختلف جایزه را به عهده دارد و در سال ۱۳۹۶ دو جلسه برگزار کرد. معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، الگوی کیفیت دمنیگ ژاپن، الگوی کیفیت بالدریج آمریکا و مدل کیفیت (EFQM) اروپا را الگوهای مطرح تعالی برشمرد و تصریح کرد: در میان این سه الگو، الگوی کیفیت اروپا از نظر فراگیری و اثربخشی امتیازهای بیشتری دارد و با توجه به مزیت‌های این الگو، برای جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت از الگوی EFQM استفاده شده است.



  کد خبر : 5161
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :