پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thu 28 Mar 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۴۵:۱۸

گزارشی از ده کشتی مطرح در صنعت کشتیرانی سال 2017

باشگاه خبری فراساحل: زیباترین تصاویر کشتی‌‌‌ها در سال گذشته میلادی به همراه مختصری از فعالیت آنها معرفی شدند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل در آغاز سال 2018 میلادی، سایت خبری تحلیلی تصاویری از زیباترین کشتی‌‌‌ها در سال 2017 به همراه معرفی مختصری از فعالیت آنها را در اختیار علاقه مندان قرار داد.

بزرگترین کشتی کانتینری جهان سرویس دهی را آغاز کرد
کشتی Madrid Maersk با ظرفیت 20 هزار و 568 TEU، نخستین شناور نسل دوم مرسک لاین Tripple-E است که در 27 ماه آوریل سال گذشته میلادی در بندرTianjin چین پهلو گرفت. ناگفته نماند، Tianjin به عنوان نخستین بندری شناخته ‌‌می‌شود که Madrid Maersk را پذیرش کرد.

رونمایی از کشتی‌‌‌های Leonard خط کشتی کروز نروژ NCL
خط کشتی کروز NCL مستقردر نروژ نخستین تصاویر از کشتی‌‌‌های جدید Leonardo خود را در 15 ماه مارس سال گذشته میلادی به نمایش گذاشت.

ساخت بزرگترین کشتی دریانوردی با بادبان‌‌‌های چهار گوش
در یازدهم ماه ژانویه سال گذشته میلادی، پروژه ساخت بزرگترین کشتی دریانوردی جهان با بادبان‌‌‌های چهار گوش موسوم به Flying Clipper در یارد Brodosplit مستقر در Croatia راه اندازی شد.


تحویل بزرگترین شناور تدارکاتی فراساحل OCV
در هفدهم ماه ژانویه سال گذشته میلادی، گروه کشتی سازی و طراحی کشتی Ulstein Werft نروژ، بزرگترین شناور تدارکاتی فراساحل OCV موسوم به Island Venture با ظرفیت 14 هزار و 248 DWT را تحویل داد. شناور مذکور از طول و عرض به ترتیب 160 و 30 متر برخوردار است.


استقبال روسیه از تانکر حمل گاز مایع طبیعی Christophe de Margerie
بندر Murmansk روسیه در 12 ماه فوریه سال گذشته میلادی، از ورود تانکر حمل گاز مایع طبیعی LNG موسوم به Christophe de Margerie با ظرفیت 96 هزار و 779 DWT استقبال بعمل آورد.

کشتی غول پیکر فرانسه به بندر لس آنجلس آمریکا رسید
در ماه می سال گذشته میلادی، کشتی کانتینری غول پیکر موسوم به CMA CGM George Washington تحت مالکیت کشتیرانی CMA CGM فرانسه با ظرفیت 14 هزار و 414 TEU ساخته شده در صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی به بندر لس آنجلس آمریکا رسید.


ثبت رکورد جدید جهانی در تک پهلوگیری بندری شناور
در ماه اکتبر سال گذشته میلادی، کشتی کانتینری نئوپاناماکس Maersk Evora با ظرفیت 13 هزار و 492 TEU در مجموع 24 هزار و 846 TEU را در بندر لس آنجلس آمریکا بارگیری و تخلیه کرد، به طوری که یک رکورد جدید جهانی برای تک پهلوگیری بندری یک شناور به ثبت رسید. شناور مذکور که در کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی ساخته شده، از طول و عرض به ترتیب 366و 48.2 متر برخوردار است.


تحویل شناور جدید  Stingray subsea support از سوی مرسک
شرکت Maersk Supply Service شناور جدید SSV) Stingray subsea support )خود موسوم به Maersk Installer با ظرفیت هشت هزار و 300 DWT را از یارد دالیان چین در شانزدهم ماه اکتبر سال گذشته میلادی تحویل گرفت. شناور مذکور از طول و عرض به ترتیب 137 و 27 متر برخوردار است.

کشتی کانتینری غول پیکر به ترمینال کانتینری کانال سوئز رسید
در هشتم ماه مارس سال گذشته میلادی، کشتی کانتینری غول پیکر با ظرفیت 18 هزار و 300 TEU موسوم به Mette Maersk به بندر پورت‌سعید مصر رسید. این نخستین کشتی Triple-E که ترمینال کانتینری کانال سوئز را ملاقات کرد.

کشتی سازی ایتالیا ساخت یخ شکن نروژی را کلید زد
در بیست و هشتم ماه فوریه سال گذشته میلادی، کشتی سازی فین کانتینری ایتالیا ساخت یخ شکن تحقیقاتی اقیانوس شناسی نروژی موسوم به Kronprins Haakon با ظرفیت نه هزار تناژ را در یارد خود در Muggiano آغاز کرد.



  کد خبر : 4980
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :