جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 25 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۵۳:۲۳

آسیب مجدد خط لوله گاز دریایی فاز ۱۶ پارس‌جنوبی

باشگاه خبری فراساحل: تولید گاز برای انجام تعمیرات خط لوله آسیب‌دیده فاز ۱۶ پارس جنوبی موقتا متوقف شده است. مجری فاز ۱۵ و ۱۶ پارس‌جنوبی اعلام کرد: اکنون انتشار گاز از خط لوله گاز دریایی فاز ۱۶ پارس‌جنوبی تحت کنترل قرار گرفته و به زودی مهار می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل به نقل از مارین تایمز، رضا فروزش با تشریح جزئیات حادثه در خط لوله گاز دریایی فاز ۱۶پارس‌جنوبی، اعلام کرد: نشت گاز از خط لوله آسیب‌دیده، کنترل و مدیریت شده است. درباره جزئیات حادثه در خطو لوله دریایی فاز ۱۶ پارس جنوبی گفت: خط لوله ۳۲ انتقال گاز از سکوی دریایی به پالایشگاه ساحلی، دچار شکستگی شده است.

مجری فاز ۱۵ و ۱۶ پارس‌جنوبی با اعلام اینکه اکنون انتشار گاز از این خط و لوله دریایی تحت کنترل قرار گرفته و به زودی مهار می‌شود، تصریح کرد: در شرایط فعلی تیم‌های فنی و عملیاتی تعمیرات این خط لوله آسیب‌دیده گاز را آغاز کرده‌اند. این مقام مسوول با تاکید بر اینکه تولید گاز برای انجام تعمیرات خط لوله آسیب‌دیده فاز ۱۶پارس جنوبی موقتا متوقف شده است، به مهر گفت: دلایل بروز این حادثه، در حال بررسی بوده و به زودی اعلام می‌شود.



  کد خبر : 3101
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :