شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 20 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۰۳:۰۹

بررسی آخرین وضعیت طرح‎های یاران شمالی، یادآوران و آزادگان شمالی

باشگاه خبری فراساحل: نشست مشترک شرکت نفت و گاز اروندان، شرکت مهندسی و توسعه نفت و برخی پیمانکاران توسعه‌ای با حضور مدیران عامل و جمعی از مدیران ارشد این شرکت‌ها، پیرامون بررسی و رفع موانع موجود در نحوه تحویل و تحول طرح‌های یاران شمالی، آزادگان شمالی و یادآوران در دفتر شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل سلطان کمالی، مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان در ابتدای این جلسه بیان کرد: بر هیچکس پوشیده نیست که افزایش تولید بعد از برجام در میادین غرب کارون بدون حضور و همدلی سه شرکت بزرگ مهندسی و توسعه نفت، نفت و گاز اروندان و مناطق نفت خیز جنوب عملی نبوده است و تلاش و همکاری بی وقفه این سه شرکت، موجب افزایش تولید نفت در غرب کارون شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این همکاری علی الخصوص میان شرکت اروندان و متن باعث شده تا سقف تولید شرکت اروندان به حدود ۴۰۰ هزار بشکه در روز برسد و امیدواریم تا پایان سال جاری میزان تولید از میادین تحت سرپرستی این شرکت به مرز ۴۵۰ هزار بشکه افزایش یابد. مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار ‌می‌گیریم تا به دلیل اهمیت و جایگاهی که میادین مشترک دارند، تحویل و تحول آنها در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد. کمالی توسعه میادین مشترک را پیشرفتی عظیم به نفع مصالح کشور دانست و یادآور شد: گماردن مدیران جوان و متخصص برای مدیریت این میادین مشترک نشان دهنده آن است که شرکت اروندان تلاش دارد تا با حضور نیروهایی پویا و شاداب، پروژه را با سرعت هر چه بیشتر به اتمام برساند.

در ادامه این نشست، نورالدین شهنازی زاده، مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، نتیجه مطلوب برداشت نفت را مرهون نگرش مشترک و همدلی دو شرکت اروندان و متن برشمرد و افزود: همواره حضور بهره برداری همفکر، باعث تسهیل در تما‌می‌امور ‌می‌شود و جای بسی خوشحالی است که شرکت اروندان بنای تعامل سازنده را داشته و توانستیم منافع مشترک را در اسرع وقت تامین کنیم. شهنازی زاده در پایان سخنان خود اظهار کرد: با نگاهی عمیق به این موضوع که هر دو شرکت زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران است، دیدگاه تعاملی برای انجام بهینه کلیه جوانب کار قوت ‌می‌گیرد.



  کد خبر : 3076
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :