چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | Tue 16 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
معرفی شرکت‌ یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۵۶:۳۱

حضور شرکت سورمک ایتالیا در نمایشگاه صنایع دریایی کیش قطعی شد

باشگاه خبری فراساحل: حضور شرکت ایتالیایی سورمک در نمایشگاه صنایع دریایی کیش قطعی شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل، مدیر بازاریابی بین‌المللی کلوپ انرژی ایران با اعلام این خبر گفت: شرکت ایتالیایی سورمک که یکی از شرکت‌های مطرح بین‌المللی در زمینه طراحی و ساخت جرثقیل‌های دریایی و فراساحلی محسوب می‌شود، امسال در 18 امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی جزیره کیش شرکت می‌کند. محمد خوبان در ادامه اظهارات خود افزود: این شرکت، طراح و سازنده انواع گوناگونی از جرثقیل‌های مورد استفاده در شناورهای دریایی و سازه‌های فراساحلی است و به‌ واسطه تشویق کلوپ انرژی ایران برای آشنایی هر چه بیشتر با توانمندی‌های صنایع فراساحلی کشورمان، برای شرکت در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده است.

خوبان با اشاره به علاقه‌مندی بالای این شرکت ایتالیایی برای تأمین جرثقیل‌های دریایی و فراساحلی موردنیاز صنایع دریایی کشورمان، تصریح کرد: طی جلسه‌ای که بین نماینده کلوپ انرژی ایران با مدیران ارشد این شرکت در نمایشگاه صنایع دریایی آلمان که در ماه میلادی گذشته در شهر هامبورگ برگزار شد، بنده این شرکت را به حضور در نمایشگاه کیش و بررسی بازار صنایع دریایی ایران دعوت کردم که خوشبختانه از این پیشنهاد استقبال گردید و در همین راستا این شرکت حتی تصمیم گرفته است تا برای معرفی هرچه‌ بهتر خود به شرکت‌های ایرانی، کاتالوگ شرکت خود را نیز به زبان فارسی تهیه نموده و در جریان برگزاری نمایشگاه، در اختیار شرکت‌های ایرانی علاقه‌مند به خدمات و محصولات خود قرار دهد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل، علاقه‌مندان به بازدید از غرفه این شرکت ایتالیایی می‌توانند با حضور در سالن B و غرفه شماره 289 از نزدیک با مدیران ارشد این شرکت دیدار نمایند. لازم به ذکر است که 18 امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش از تاریخ 27 لغایت 30 مهره ماه در جزیره زیبای کیش برگزار می‌گردد.



  کد خبر : 2509
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :