شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 20 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
معرفی شرکت‌ یکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۵۰:۱۲

بزرگترین FSRU جهان اجاره رفت

باشگاه خبری فراساحل: اروگوئه بزرگترین FSRU جهان را برای 20 سال اجاره کرد. شرکت Mitsui OSK Lines (MOL) ژاپن قرارداد اجاره 20 ساله بزرگترین FSRUجهان را با شرکت Gas Sayago اروگوئه امضا کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، شرکت Lakler، زیرمجموعه شرکت MOL قرارداد اجاره FSRU را با شرکت GAS Sayago اروگوئه امضا کرده است. شرکت Sayago نیز یک سرمایه‎گذاری مشترک (JV) میان شرکت دولتی نفت اروگوئه (ANCAP) و شرکت دولتی برق (UTE) این کشور است.


زمان شروع اجاره این FSRU از نیمه نخست 2018 میلادی خواهد بود. این قرارداد باید به تائید دولت اروگوئه برسد. انتظار می‌رود روند اخذ تائیدیه دولت تا پایان سال جاری میلادی به طول بیانجامد. این FSRU هم اکنون در حال ساخت در شرکت کشتی سازی و مهندسی دریایی دوو (DSME) است. شناور یاد شده ظرفیت ذخیره 263 هزار مترمکعب را دارد و از این حیث بزرگترین FSRU جهان است. این شناور قابلیت بارگیری مجدد محموله‌های LNG را در شناورهای دیگر دارد و همچنین می‌تواند گاز را از طریق خط لوله منتقل کند. به این شکل محموله‌های گازی می‌توانند از طریق این FSRU دوباره منتقل شده و خدمات بانکرینگ LNG ممکن می‌شود.



  کد خبر : 1990
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :